Re: Jak to w koncu jest z tymi glosnikami i DTS ?

Autor: Calme <calme_nospam_at_epf.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 19:54:27 MET

Użytkownik "KoRnik" zapodal

> u mnie nie chodzilo z twardego dysku, same szumy, ale jak nagralem na
> plyte i z
> plyty puszczalem bylo ok,
- no tak tylko, ze mi chodzi tylko o dvd na plytach

 oczywiscie musial byc odpowieni power dvd
> zainstalowany, taki z obsluga wlasnie tego formatu, bo wlasnie nie kazdy
> go ma,
> jestes pewny , ze ten twoj obsluguje?? ja mialem jakis power dvd xp, ale
> ktory
> to juz nie wiem

tzn powiem to jest wersja Deluxe czyli w zasadzie powinno robic wsio ale
zastanawia mnie jedna rzecz nikt mi nie odpowiedzial na temat tego dekodera
czyli jednak rozumiem, ze audigy 2 zs i te moje glosniki powinny lykac ten
format bez problemu skoro wszyscy stawiaja na power dvd ???

---------
pozdrawiam
Calme