notebook ARISTO pilne !!!

Autor: Maciek <mmacjan_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 19:26:33 MET

Kupiłem notebooka ARISTO 270 slim. ZAinstalowany jest LINUX. Chciałem
zmienić na Win XP prof i tu zaczynają sie problemy!!! Po złożeniu płyty z
WINDOWSEM i oczywiście resecie mam komunikat że dowolny klawisz spowoduje
rozruch z CD... i tak ma być! Naciskam klawisz i komunikat że sprawdzana
jest konfiguracja sprzętu... i po ok 2 sek. ekran robi się ciemny, lampka od
HDD świeci i nic... i tak przez wiele wiele minut nic się nie dzieje. Wiele
razy instalowałem windowsa z TEJ płyty więc jest sprawdzona. Może ktoś
podpowie coś??? Pozdro