Re: wentylator na płycie +halasuje

Autor: Pshem <fotosz_at_sram.na.spam.op.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 16:43:39 MET

Dnia Thu, 10 Mar 2005 11:55:08 +0100, Hannibal <salaboss@poczta.onet.pl>
napisał:

> Wywal wiatrak (wiatrak na chipsecie to g³upota) i zainstaluj radiator
> zalmana albo cokolwiek co masz aluminiowego dla kontroli za³±cz speedfana
> albo co¶ do monitoringu.

na IS-7 nie zainstalujesz nic od pasywnego Zalmana na northbridge'u - brak
otworów wokól chipsetu... sam się w ten sposób oszukałem bo nie
sprawdziłem i teraz radiatorek leży odłogiem :/
obawiam się, że albo trzeba poszukać czegoś z innymi mocowaniem, albo po
prostu przeczyścić cooler

--
pozdrawiam
Pshem