Jak sprawdzic procek

Autor: Programmer <programmer_at_nospam.org>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 16:07:38 MET

Witam

Jestem laikiem jesli chodzi o sprzet i mam pytanko dotyczace procka P4 model
3.0Ghz HT/800 na sockecie 775. Kupilem zlozony zestaw z takim procesorem i
sie zastanawiam czy jest mozliwosc ze to jest podkrecony slabszy model? Czy
da sie to jakos sprawdzic nie rozbierajac komputera? Czy jest do tego jakis
specjalistyczny soft czy tez mam wierzyc w to co pluje mi w informacjach o
systemie Windows?

pzdr,
p.