Re: Zakup RAM-u: Kingmax czy Twinmos?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 13:22:12 MET

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> wrote in
news:d0pcjo$o60$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Walory "markowe" bez porównania,
Hmmm.... Dla mnie Kingston to taki duży OEM. Dużo kostek pamięci tej firmy
przez moje ręce przeszło, i nigdy przy zakupie nie wiadomo, na jakich
kościach jest dana partia. Oczywiście jest możliwość sprawdzenia w sklepie.

> a różnica w cenie żadna. Do tego
Wiem, dlatego właśnie pytam :) I z chęcią wysłucham każdej opinii.

> słuchy tu i tam że abit i twinmos beee.
No właśnie :(

Ja bym się zastanowił na Twoim
> miejscu!

Zastanawiam się, zastanawiam.... Wybrałbym Hynix-y, ale nie ma :( Dlatego
pytam też o kingmaxy

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |