Re: jaka starsza karta graf. do filmow?

Autor: Piotr <piotrhns_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 12:55:25 MET

Dziwię się niektórym, że wogóle zabierają głos w takiej debacie mając
znikome pojecie w temacie. Jakie GF2? Jakie Rage 9200 ? To są armaty na
mrówki !!!
Kolega jak widać potrzebuje naprawdę taniej karty, która pozwoli mu oglądać
filmy, a nie każdy jak widać potrafi zrozumieć, że niektórzy uzytkownicy
komputerów dysponują naprawdę skromnym budżetem.
Jak widać z postów, na szczęście duża (większość) użytkowników grupy,
którzy są ekspertami można rzec w temacie przedstawiła prawdziwe minimalne
parametry systemów służących do oglądania filmów.
Osobiście posiadam Ati xpert agp 2x /8MB, karta myzyczna zintegrowana ac97,
cel 433 / 256 MB ram, samo ffdshow i ac3, żaden jeszcze fim mi nigdy "nie
skakał".
Wykonywałem doświadczenie na sprzęcie z rivą tnt 16 pci P1 200MMX 128 MB
ramu, pod dosem do odtwarzania QVP, w zasadzie każdy film wyświetlaqł się
poprawnie !!!
Jak widać umiar nie tylko w jedzeniu i piciu jest cnotą.

pzdr
Piotr