Re: stara płyta i kontroler USB

Autor: Neta <a.neta_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 11:55:04 MET

"Blesso" wrote in message:

> dlatego warto kupic albo "zalatwic" (serwis komp)- zlacze USB jakie
stosuje
> sie w obudowach komputerow do wyprowadzen USB na przednim panelu
> - czyli kazdy z przewodow jest "osobny" - i wtedy latwo mozna podlaczyc
> do slotu USB na plycie

zaprzyjazniony serwis juz szuka sledzia przeznaczonego dla pcchipsa, jak nie
znajdzie bede zamieniac kabelki ...

> problem niestety z opisem
> bo PC-CHIPs przewaznie zamienial piny napieciowe na plycie (
> +U,-D,+D,-U )-dlatego miernik w jakas meska dlon (moze byc rowniez
kobieca)

Mam opis napiec - ogolny do pcchipsow, wiec pomiar bedzie, bo mam sentyment
do tej plyty...

> i do boju ;)

Ale abstrahując od sledzia... dalej bede szukac dlaczego mi ten kontroler
USB na PCI nie dziala...

pozdr :)
Neta