Re: Barton vs. Sempron

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 10:18:20 MET

Dnia 2005-03-09 14:20 zdekodowano przekaz od: 'LookAss':

> tym bardziej nie wiem o co się tu czepiać... bezsensu, co w tym
> snobistycznego.
> nie wspominam nawet o tym, że podanie swojego konfigu czasami jest
> potrzebne
> (bez urazy andrea)

Urazy? A czemu miałbym ją odczuwać? Config w sigu jest wyłącznie kwestią
praktyczną - w końcu każdy może spojrzeć do czego się odnoszę mówiąc że coś
mi działa tak, a nie inaczej, że mam temperaturę (procka, nie własną :))taką
a nie inną. Oszczędza to mnóstwo niepotrzebnego gadania. Tak samo jak ja
mogę spojrzeć u innych, na jakim zestawie mają takie a nie inne wyniki. Co
innego gdybym taki podpis wrzucił sobie dajmy na to na
pl.rec.fantastyka.starwars - ale i tam obowiązuje netetykieta i
prawdopodobnie pominięto by to milczeniem. Czepianie się takiego siga z
konfigiem na grupach sprzętowych to zaś chyba tylko wyraz urażonego ego
autora takiego czepliwego posta, który nie wie co ma napisać, więc pisze
idiotyzmy... po prostu żeby się pokazać.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH