celeron 400 i geforce

Autor: Marcin <muf-muf_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 08:26:42 MET

Witam mam komputer z procesorem celeron 400 , 196 ramu , karta RIVA TNT2
32MB. Natrafiła się okazja kupna za małe pieniądze karty GeForce FX 5200
128MB. I stad moje watpliwosci a mianowicie:

- czy karta ta w ogole odpali sie na moim sprzecie?
- czy jest sens montowania jej w moim starociu?
- czy po tej operacji dostrzegne znaczacy wzrost prędkości dzialania w
grach?
- czy w koncu bede mogł bez przeszkód ogladac filmy DivX?

Podrawiam