Re: czy LCD LG 1930B to dobry wybor?

Autor: loli <loli_pop_at_wp.plwytnij>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 23:13:01 MET

>A jeszcze pytanko przy jakim odświerzaniu pracujesz? Tzn chodzi mi czy w
> wyższym niż 60Hz masz jakieś problemy takie jak ja. Bo jak nie to niestety
> na jakiś czas będę zmuszony wrócić znów do mojej starej 15' :-(

Pracowalem i na 60 i na 75 (obecnie na 75 od 4 m-cy) i nie ma zadnego
'migania'. Ale powiem Ci, ze moj brat mial cos podobnego, tyle ze z
samsungiem (tez 17', nie pamietam modelu) i tez mu co jakis czas jakby
sie wylaczal i po chwili wlaczal monitor. Poniewaz gwarancja nie byla
podsteplowana, to od razu wymienili w sklepie na nowy.
Pozdrawiam Tomek