Jak zmienić częst.DDR?

Autor: Adam S. <stawinski_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 22:52:35 MET

Witajcie,

     Mam 256DDR SDRAM PC3200 na płycie ECS KT7 VTA3, po uruchomieniu
programu aida32 (monitoruje działanie kompa) przeczytałem we
właściwościach modułu pamięci - szybkosć pamięci- PC3200 (200Mhz). Cos
jest nie tak. Pamieć moze byc taktowana z maks. 400Mhz. Chipset KT333.
więć warośc powinna być większa.Prośba jak to właściwie ustawić aby
uzyskać maksymalne wartości. Czy może te są maksymalne. Poniżej dane
płyty. Dzięki za pomoc.

Właściwości płyty głównej

Nazwa płyty głównej ECS K7VTA3 v3

Właściwości magistrali FSB
Typ magistrali DEC Alpha EV6
Szerokość magistrali 64-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 100 MHz (DDR)
Efektywna częstotliwość taktowania 200 MHz
Przepustowość 1600 MB/sek

Właściwości magistrali pamięci
Typ magistrali DDR SDRAM
Szerokość magistrali 64-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 167 MHz (DDR)
Efektywna częstotliwość taktowania 333 MHz
Przepustowość 2667 MB/sek

Właściwości magistrali mikroukładu płyty głównej
Typ magistrali VIA V-Link
Szerokość magistrali 8-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 67 MHz (QDR)
Efektywna częstotliwość taktowania 267 MHz
Przepustowość 267 MB/sek

Właściwości modułu pamięci
Nazwa modułu GR400D64L3/256
Numer seryjny Brak
Rozmiar modułu 256 MB (1 rows, 4 banks)
Typ modułu Unbuffered
Typ pamięci DDR SDRAM
Szybkość pamięci PC3200 (200 MHz)
Szerokość modułu 64 bit
Napięcie modułu SSTL 2.5
Metoda detekcji błędów Brak
Szybkość odświeżania Zredukowana (7.8 us), Self-Refresh
Najwyższe opóźnienie CAS 3.0 (5.0 ns @ 200 MHz)
Następne najwyższe opóźnienie CAS 2.5 (6.0 ns @ 166 MHz)

Własności modułu pamięci
Early RAS# Precharge Nie obsługiwane
Auto-Precharge Nie obsługiwane
Precharge All Nie obsługiwane
Write1/Read Burst Nie obsługiwane
Buffered Address/Control Inputs Nie obsługiwane
Registered Address/Control Inputs Nie obsługiwane
On-Card PLL (Clock) Nie obsługiwane
Buffered DQMB Inputs Nie obsługiwane
Registered DQMB Inputs Nie obsługiwane
Differential Clock Input Obsługiwane