Przeniesienie Windows 2

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_usunto.o2.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 22:08:27 MET

Witam,

Jakiś czas temu radziłem się w sprawie przenoszenia Windows z dysku D na C.
Doradzono mi skorzystanie z Partition saving. Niestety, operacja zakończyła
się niepowodzeniem. Po przeniesieniu dysku i zmodyfikowaniu rejestru podczas
botowania pojawiał się dosyć długi komunikat Windowsowy informujący, że jest
problem z boot sectorem.

Podejrzewam, że jest to spowodowane tym, że układ tych początkowych sektorów
na pierwszej partycji i na kolejnych nie jest taki sam... No, ale nie znam
się na tym jakoś wybitnie, więc ktoś może mi poradzi coś mądrzejszego.

Pozdrawiam.
Konrad Billewicz