Re: IRQ

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 17:38:40 MET

Witam!

> Konflikt przerwań ?
> Wyświetl urządzenia wg przerwań. Nie pamiętam, ale w 98 chyba można było
> coś takiego zrobić w menedzerze urządzeń

Ja mam pytanko... czy da sie w Win XP zmienic przerwania i/lub porty na
ktorych pracuja urzadzenia?? Wylaczylem w biosie rzeczy ktorych nie uzywam
(gniazda szeregowe i rownolegle) i jest kilka wolnych przerwan... Wydaje mi
sie ze chyba dobrze by bylo gdyby sprzet (np. dysk SATA i sieciowka, ktore
chodza na tym samym przerwaniu) chodzil kazdy na swoim przerwaniu. Tak samo
z I/O portami i adresami w pamieci... Niyby wszystko chodzi ok(prawie... o
tym nizej), ale wydaje mi sie ze moglo by szybciej...

Bo nie wiem czy wlasnie tu lezy moj problem czy w czyms innym, bo jak ktos
kopioje odemnie cos przez siec LAN, lub ja jak cos kopioje od kogos (w
mniejszym stopniu) to komp mi strasznie muli... Transfer przez siecowke nie
przekracza 10MB/s, a moli jakby sie robilo kilkanascie rzeczy na raz :/ Jak
kopioje z partycji na partycje albo na jakis inny podlaczony dysk to nie
muli az tak, mimo ze transfery dochodza do 60MB/s.

Jakby ktos wiedzial o co chodzi to prosze o odpowiedz.

--
Pozdrawiam! FrOG
A64 3000+, MSI K8N Platinum Edition, 512MB GoodRam, 120GB Seagate SATA,