Re: Abit NF7S rev. 2 pomocy powtornie!!!!!!

Autor: michał-emka <michal_at_emka-agencja.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 16:49:10 MET

Użytkownik "Witiia" <witiia_kasuj_bo_spam@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d0n5i1$1m9$1@news.onet.pl...

> Odinstaluj te sterowniki. Zainstaluj potem jeszcze raz, ale już bez
> sterowników do IDE - u mnie po ich zainstalowaniu też Windows nie wstawał.

Instalator wiesza siem najwyrazniej przy intalowaniu urzadzen audio, lecz
one dzialaja niby bez zarzutu.
P.S prosze mnie nie gonic ze niby NTG i ze do grupy windowsowej siem mam
zglosic, gdyz problem wystepuje rowniez po formatowaniu partycji i nstalacji
wingrozy nan nowo :(, Obawiam siem ze to cos z plyta jednak nie tak, ale
ktoz to wie....moze ktos z was?