pamiec - problem

Autor: syzer <Syzer3TOWYTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 14:21:41 MET

odpaliłem memtest i znalazł 1 bład pamieci
potem męczylem go przez 1 godzine goldmemory i znalazł już wiecej (jakies 4
błędy)- tzn piszał ze 15 ale sie niektóre powtarzały...
czy radzilibyście mi wymienic pamiec??? czy to jest normalne zeby pamiec
miala wogóle jakieś błędy!??
jakie jest prawdopodobieństwo ze to tylko tzw. czubek góry lodowej i będów
jest wiecej.
możliwe żeby plyta gł. byla winna???
mam pamiec 400mhz kingmax a płytę asrock K7s41.
za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję. (no moze z wyjątkiem tych że mam
badziewny sprzęt ;-D )