Re: dysk SATA

Autor: gHost Franc \ <kosz_at_nasmieci.jp>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 10:35:15 MET

> Wtyczka na zsilanie, na dyskach SATA są 3 wtyczki, pierwsza od lewej
> NOWE ZŁĄCZE ZASILANIA SATA | KABEL SATA DANE | ZWORKI o ile są | STARE
> ZŁĄCZE ZASILANIA

Bo wlasnie powstala taka glupia sytuacja że mam już 4 użądzenia
(2 dyski ATA, i 2 Nagrywarki) + nowy dysk SATA co daje 5 i zracji tego
musialem jeden naped
odłaczyć bo nie mogłem znalesc sposobu jak podłaczyc 5 urzadzeń do zasilacza
ktory wg mnie
pozwala tylko na 4 + wiatraczek .

Czyli w tych dyskach sa dwa zlącza do zasilania ??
o takie cos mi chodziło tylko gdzie to "nowe" zasilani podłaczyc
bezposrednio
z zasilaczem ?
czy to zasilanie jest brane bezposrednio z zasialcza tak jak to jest przy
zwykłych dyskach czy moze te zasilanie podłacza sie w inny spososób
np na plycie głowenej jest jeszcze jakies wejscie ktore mi umkneło ?

prosze o jakies sugestie bo to troche glupie zeby nie dałos sie tego
podłaczyc tylko dlatego ze zasilacz moze miec tylko 4 urzadz.

pozdrawiam gfm