Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: ksRobak <ed_robak_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 08:37:09 MET

bezmózg "-=Marcin=-" wrote:
> "ksRobak" <ed_robak@interia.pl>

> Gdzie sie z KF wychylasz?! Paszoł won - i nie trzaskaj drzwiami.
> --
> -=Marcin S=-

Witam!
ale ty żydzie jesteś głupi - hehe
PS. słowo żydzie nie dotyczy NARODU żydowskiego lecz spisku
żydów, masonów i cyklistów w dążeniu do zamoderowania
całego świata.
twój KF żydzie to manipulacja bezmózga jakim jesteś.
pizd,
REdaktor Edward Robak

--
Lubię czytać artykuły ksRobaka zamieszczane
w polskiej gazecie elektronicznej "pl.sci.filozofia"