Re: wyswietlacz lcd w obudowie modecom

Autor: MikeTNK <tnk_at_no.spam.interia.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 01:05:44 MET

kamil_p wrote:
> mam obudowe modecom step 107 z wyswietlaczem lcd.
> wie ktos po co w tej obudowie sa dwa czujniki temperatury skoro na
> wyswietlaczu sa wskazania tylko z jednego??

Na LCD temperatura podawana jest z czujnika umieszczonego przy procesorze.
Natomiast drugi czujnik ma mierzyc temperature wewnatrz obudowy i w
zaleznosci od tego sterowac predkoscia podlaczonego wiatraczka tylnego. Ja
go notabene odlaczylem bo wylo to to strasznie a zysku zadnego - spadku
temperatury nie odczulem. Doradzam juz na starcie wymiane go na jakis inny -
moze Arctic Colling Fan 3 ... No i nie podlaczac go do tej wtyczki
odchodzacej od LCD tylko normalnie do plyty.

--
Michał "MikeTNK" Macoch