Obudowa do dysku pod USB

Autor: Axel <ihatespam_at_nospam.for.me>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 00:46:12 MET

Witam,
Interesuje mnie kupno obudowy dla dysków 3.5" pod USB. Mam już dosyć
rozkręcania komputera aby podłanczać i testować dyski które wpadną w moje
ręce. W związku z tym mam małe pytanko. Czy dysk podłączony w taki sposób
(poprzez USB) będzie wykrywany pod gołym DOSem? Jeżeli tak, to pod jakim
portem? Wiadomo że Primary master i slave to port 0x1F0, a secondary master
i slave to port 0x170. Może już ktoś miał z czymś takim do czynienia.