Re: Estetyczna obudowa za 200-300 zł?

Autor: Konrad Palczynski <kaspy1_at_interia.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 23:21:05 MET

Calme napisał(a):
> Użytkownik "Konrad Palczynski" zapodal

> a dzwoniles do Pronoxa w Krakowie ?
> http://www.pronox.pl/pracownicy.php?Oddzial=KRAK%D3W

Dzwonilem. Nie maja. Sugeruja ze nie bylo zainteresowania. Zaproponowali
mi w zamian plastik pomalowany na srebrno, a w ramach pocieszenia
zasilacz z aluminowa obudowa ;). Chyba wezme tego Coolermastera Cavalier
3. Ladny, ale ciezki skurczybyk - 11 kilo. Ma fajny front i dobrze
rozwiazane montowanie napedow. Niestety posiada tylko jeden otwor 3,5",
gniazda USB sa po bokach obudowy, a w zestawie jest chyba wiatrak
wypychajacy powietrze, co daje wspanialy efekt kurzu na wszystkich
szczelinach. Trzeba to bedzie troche zmodowac.