dwa pytania

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 22:22:01 MET

Witam

Mam mało precyzyjne pytanie, ale może jakaś ogólna sugestia mnie naprowadzi
na właściwy trop.
1. Co może być przyczyną, że nowy komputer widzi tylko kawałek zawartości
sieci w firmie (kilka z kilkudziesięciu kompów i po każdym restarcie mogą
być inne)?
Wady sprzętowe raczej mało prawdopodobne (chyba, że płyta główna) - pamięci
i karty sprzawdzane i wymieniane do prób na inne.

I konkretniejsze.
2. Dlaczego w sieci, gdzie są systemy WinXP i Win98 (wszystko na FAT32)
udostępniony i zahasłowany folderek na Win98SE jest bez żadnych utrudnień
widoczny i dostępny dla kompów z WinXP Pro? Nawet nie pyta o hasło. Jak go
zabezpieczyć przed niepowołanymi podglądaczami?

adam