Re: karta muzyczna - która lepsza?

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlenWYWAL-TO.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 20:35:23 MET

Użytkownik "zlotowinfo" <adminciejejeje@jejejego2.pl> napisał w wiadomości
news:d0ip0u$guv$1@inews.gazeta.pl...
> tak tylko jak kupiłem właśnie nową płytkę
> i sądziłem że muza może być już tam sensowna
> napewno jest aż tak źle - nawet z tymi nowiutkimi integrami?
> pomijając rzecz jasna midi - bo to dla mnie bardzo mało istotna sprawa

zdaje mi sie, ze wszystkie zintegrowane nie maja wlasnego procesora...
oszczednosc miejsa, jesli ktos sie nie zna to nie wie o co chodzi a jesli
ktos wie o co chodzi i sie zna to kupuje osobna karte:) Polecam SB Live! na
allegro 5.1 kosztuje ok 50 zl, warto (chociaz moze wyolbrzymiam - mi jest
bardzo potrzebne MIDI wiec sobie chwale...)

--
Kuba