dołożony ram zawiesza komputer:(

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 19:06:55 MET

Witam

Jest sobie zestaw Sempron 2500, płyta główna ASUS A7N8X-X, Geforce FX 9500
128MB, Pamieć RAM Kingston 256MB 400MHz, zasilacz ATX 350W.

Kupiłem ostatnio do niego kostkę pamięci RAM 512MB 400MHZ Kingston. Wpiąłem go w
wolne miejsce obok wcześniejszej pamięci. Komputer wykrył zmontowaną pamięć ,
niby wszystko ok. Uruchamiam grę... wywaliło mnie do windowsa, uruchamiam
drugą... komputer sie zrestartował..... Wyjąłem nową pamięć - wszystko działa
ok. Założyłem nową i wyjąłem starą, komputer wiesza się i restartuje.
Pozamieniałem pamieci miejscami.. dalej sie wiesza...

Zaniosłem nową pamięć do reklamacji... przetestowali ... stwierdzili że jest ok
ale dali mi inny egzemplarz. I niestety po zamontowaniu dzieje się tak samo....

O co chodzi???? Czemu tak sie dzieje? Specjalnie dobrałem te samą markę pamięci,
to samo taktowanie.... Doradźcie.