Re: monitor do 1000zl

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 16:05:19 MET

Zobaczcie co napisał Kamil w manuskrypcie
news:d0k9og$1r7$1@nemesis.news.tpi.pl !
> witam
> mam problem z wyborem monitrora. obecnie pracuje na starym i
> poczciwym studioworks 56i. mam do wydania 1000 zl i kompletnie nie
> wiem juz co wybrac. komputera uzywam glownie do internetu,
> programow biurowych, filmow i dosc rzadko do gier. Co polecacie
> wybrac? CRT, czy LCD? ile cali ? prosze o pomoc i z gory dziekuje
> Kamil
LCD czy CRT jepiej wybierz sam - IMVHO jest to kwestia osobistych
preferencji, natomiast pytanie o to tutaj powoduje zazwyczaj debaty
kilometrowych dyskusji.
Ale skoro Radosław już napisał o jedny, to ja dla równowagi się wyrwę
z...
CRT

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**