Nagrywanie DVD LiteOn-SOHW-1673S: UNFORMAT w trubie zapisu MRW - czy ktoś z Was potrafi...

Autor: Bogdan_us <marbobox_at_tlen.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 15:59:20 MET

Witam,

Czy ktoś potrafi i/lub zna narzedzie potrafiące odzyskać dane z płyty
DVD-RW zapisane w trybie MRW suportowanym przez aplikację InCD. Przez
przypadek skasowałem sobie jednym kliknieciem taką płytke i nie wiem jak
zabrać się do ozyskania tych danych (jeśli to mozliwe). Doskonały
GetDataBack nie jest wstanie rozpoznać systemu plików (z tego co wiem
odzyskuje tylko partycje FAT lub NTFS).

Hardware: LiteOn-SOHW-1673S

PS. Oczywiście po feralnym usunięciu nic ponownie na płytce nie zapisywałem.

Pozdrawiam wszystkich, a szczególnie Tego kto mi jest wstanie pomóc.