Re: Barton vs. Sempron

Autor: KRzysiek <atarist.no_at_spammerom.klub.chip.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 14:46:42 MET

Andrea wrote:
> Dnia 2005-03-07 17:10 zdekodowano przekaz od: 'KRzysiek':
>>
> Nie ma to jak generalizacja.... Sempron 3000+ to rdzeń Barton.
> Poza tym są jeszcze Semprony na Socket 754... które raczej nie są
> niższą półką w stosunku do AXP na rdzeniu Barton. A już na pewno nie
> mają niższej wydajności.

Andrea ja cie bardzo prosze czytaj ze zrozumieniem :-)
cyt. " temp. jaka daja oba procki przy podobnym taktowaniu ? "

> Co do temperatur, to jakbyś się uzewnętrznił jeszcze jaki Barton i
> jaki Sempron, to może by się dało odpowiedzieć - niestety, szklana
> kula mi się zawiesiła (problem z zasilaczem, hehe) i nici z tego.

kula ci sie zawiesila ???? - widocznie slabe chlodzenie - podciagnij troche
zasilanie i zastosuj WC - powinno pomoc :-P

wystarczylo napisac :
mam Bartona/Semprona - iles tam
podkrecony na ... / nie podkrecany
wiatrak na nim to ......
temp w biosie(ew.jakis prog.) to ... /idle i ..../stres

a Ty jakis/as madralinski/sa jestes :-D

pozdr.
KRzysiek