Re: AMD64 - czy już kupować???

Autor: michał-emka <michal_at_emka-agencja.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 14:19:04 MET

Użytkownik "Roman Sąsiada" <nie.lubie.spamu@i.hate.spam> napisał w
wiadomości news:d0k3eu$kmr$1@news.dialog.net.pl...
On 05-03-07 00:13, ggs wrote:

> Owszem to fakt bezsporny ze temperatura Prescotow nie wyglada najlepiej.
> Ale pomyslcie co by bylo przy braku technologii Cool&Quiet w A64 (choc
> ta - przyznam - robi wrazenie).

Cool'n Quiet nie działa przy pełnym obciążeniu, np. w trakcie gier albo
stałego obciążenia programami typu Seti albo UDAgent. Mam tego
ostatniego odpalonego stale i temperatura mojego A64 3000 (1,8 Ghz
śmigający na 2.250 Mhz, BOXowy cooler + dodatkowy wiatraczek wyciągający
gorące powietrze z obudowy) nie przekracza obecnie 32-34 stopni,
wiatraczek na procku kręci się na 2900 RPM, wiatraczek w obudowie 1400 RPM.
Bez wiatraczka w obudowie temperatura procka dobija do 38 stopni, obroty
wiatraczka procesorowego do ok 3500 RPM

Poczekaj za rok bedze 60 :-)