Re: LCD Sony HS94P prosze o pomoc..

Autor: amstel <_at_go2.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 13:44:45 MET

Witam

    Sprawa z nierównomiernym podświetleniem matrycy jest skomplikowana,bo
nie ma żadnej normy ISO,która regulowałaby tą kwestie.Pozostają tylko
normy wewnętrzne producenta(serwisu).
Rozumiem,że boczne prześwity są widoczne tylko wieczorami i w nocy,bez
zewnętrznego oświetlenia ?
Jeśli tak,to proponuje ustawić lampkę w ten sposób:

                LCD
                   \
              User \
                     \
                    Light

    Jeśli efekt nie będzie zadawalający,uważam,że powinieneś walczyć o
zwrot pieniędzy od sprzedawcy lub producenta.Doskonale wiem jak mocno
irytujące może być nierównomierne podświetlenie,dla mnie taki panel jest
bublem,niezależnie od marki.
Jeśli masz taką możliwość to wrzuć na grupe linka ze zdjęciem swojego lcd.

Tutaj możemy zobaczyć Sony HS94P z katastrofalnym podświetleniem:
www.prad.de/board/thread.php%3Fthreadid%3D16485%26sid%3Dcca4a0635fe89c63ec
703d48e888b774

Bardzo ciekawy wątek o nierównomiernym podświetleniu:
http://mva.pl/forum/viewtopic.php?t=402
"... monitory na matrycach S-IPS mają sporo problemów z równomiernych
podświetleniem. W tanich monitorach TN jest to w zasadzie normą, a
najlepiej sytuacja przedstawia się w przypadku MVA Premium, PVA, zwłaszcza
"1000:1".

Pozdrawiam
amstel