Wymiana procesora na plycie MSI K7T Turbo

Autor: Stanislaw Grabski <stanislaw.grabskiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 10:27:10 MET

Witam,

Mam plyte glowna MSI K7T Turbo, a w niej dumny Athlon XP 1GHz. Postanowilem
wymienic go na najlepszy jaki mozna wlozyc do mojej plyty. Na stronie MSI
dowiedzialem sie, ze jest to Athlon XP 1.8 Palomino. Zdobylem wiec taki
procesor i wymienilem go. Po restarcie wszystko wygladalo dobrze. Komputer sie
wlaczyl, wentylator zaczal pracowac, 4 diody kontrolne na plycie szybko
zapalily sie wszystkie na zielono (czyli wszystko OK). BIOS takze nie mial
problemow, rozpoznal nowy procesor i pokazal nowa szybkosc na pierwszym ekranie.

Dopiero gdy mialy odpalic sie Windowsy nastapil problem. Wyskoczyl niebieski
ekran, ktory poinformowal mnie ze Windowsy nie uruchomily sie, poniewaz
wystapil blad, ktory mogl uszkodzic komputer. I jeszcze prosba, ze jezeli mam
nowy sprzet/oprogramowanie to powinienem go usunac/wymienic i sprobowac jeszcze
raz. Probowalem restartu jeszcze kilka razy, ale za kazdym razem to samo.

Powrot do Athlona 1.0 byl bezbolesny.

Czy ktos wie co moge zrobic aby wymiana jednak sie udala?

Pozdrawiam, Stanislaw Grabski