Re: Żywotność CD-R

Autor: Biotyt <biotytUSUN-TO_at_go2.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 01:17:08 MET

2-3 lata? Ja ze 3 miechy temu kupilem plyty Mint. Po nagraniu byly kilka
razy uzywane, ale raczej spokojnie sobie lezaly i nie byly porysowane.
Obecnie jak sie okazalo to co chwile ktoras wedruje do kosza bo odczyt
czymkolwiek nie jest mozliwy. Mam kilka plytek takich badziewnych (a raczej
za takie je uwazalem), trzymaja sie do tej pory, a Mint... szkoda slow.
Odradzam te plyt. W sklepie tym co kupuje nie ma juz ich wogole plytek
Mint... nie dziwie sie bo wiekszego g... nie widzialem. Szkoda tylko, ze
kupilem ich chyba ze 30 sztuk. Dobrze, ze w wiekszosci nie sa to wazne
dane...

--
Biotyt