Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: ksRobak <ed_robak_at_interia.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 09:38:14 MET

Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości.
Temat 'Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych',
Konto: 'news.gazeta.pl.', Serwer: 'news.gazeta.pl.', Protokół: NNTP,
Odpowiedź serwera: '441 Adres zablokowany - prosimy o kontakt z
administratorem - usenet@agora.pl', Port: 119, Zabezpieczenie (SSL):
Nie, Błąd serwera: 441, Numer błędu: 0x800CCCA9
__________________

"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid>
> "ksRobak" <ks-robak@gazeta.pl>

>>> PLONK

> Nie rozumiesz, że po plonku nie masz co pisać? Jeśli myślisz,
> to nie będziesz pisać, jeśli nie ... cóż
> PW

Zgadnij gdzie ja mam tych oszołomów którzy rozdają publiczne
PLONK'i ? Domyślasz się? :)
Tam gdzie jest miejsce dla bezmózgich manipulatorów.
PS. zdajesz sobie sprawę, że ogłoszenie PLONK'a jest
personalną manipulacją sprzeczną z jakąkolwiek netykietą?
REdaktor Edward Robak
PLĄK :)

--
Lubię czytać artykuły ksRobaka zamieszczane
w polskiej gazecie elektronicznej "pl.sci.filozofia"