Re: Sprzętowe udawanie drukarki na LPT

Autor: 2late <deadlog_at_outspace.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 08:41:33 MET

W artykule <d0jhvr$m0k$1@atlantis.news.tpi.pl>
Usenetman *Warlock* (Warl0ck@tlen.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Witam...

>Nie dokońca wiem gdzie to pisać...
>Mam taki problem... jest sobie urządzenie, niestety nie mogę ingierować
>w jego oprogramowanie... do urządzenia powinna być podłączona drukarka
>na LPT na której drukowany jest raport z działania urządzenia, średnio
>kilkanaście linijek
>na godzinę...
>Niestety brak tej drukarki po pewnym czasie powoduje błąd - przepełnienie
>bufora.
>Mnie ta drukarka potrzebna nie jest...
>Czy da się jakoś wykombinować samą wtyczkę LPT (jakieś zworki albo coś)
> [...]

Kiedyś miałem taki program "pdffactory" zdaję się (czy jakoś tak) i miał
taką wirtualna drukarkę. Program był do robienia pdf'ów ale to działało,
wystarczyło drukować na tę drukarkę. Niestety nie mam na to juz żdanych
namiarów.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2004 (R) # http://tinyurl.com/6n72e