Problem z Epox 8RDA3

Autor: ike <brak_at_m.s>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 22:32:40 MET

Witam,

Mam problem z ta plyta i juz mam dosc :/ szukalem na googlach nic nie
znalazlem sam kombinowalem tez nic :/ Mianowicie problem jest taki ze
tak jak by dyski pracowaly w trybie PIO zamiast UltraDMA Kontroler
pokazuje ze dysk pracuje w trybie UltraDMA133 i zgrywa z predkoscia
904,5 kb/s (dane z total commandera) 3 GB zgrywa ponad 20 minut a 8 gb
przegrywal w godzine :/ Nie wiem juz co robic :/ zmiana plyty raczej
narazie nie wchodzi w gre bo brak funduszy :/ Sprzet to Amd semprom
2800+ , twinmos 512 @400mhz dysk do wester digital 80 Gb :/ Prosze o
Pomoc:/