Re: Barton vs. Sempron

Autor: WindowsMen <kuri.ZrÓb.CoS.Z.tYm_at_op.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 21:05:13 MET

Andrea napisał(a):
> Nie wiem jak ze skutecznością czegoś takiego bo nie testowałem, ale
> warto spróbować. Komp chodzi u mnie 24/7, co 2 tygodnie obowiązkowe
> odkurzanie, bo tyle tego syfu w środku jest... Daj znać, jak się
> sprawdzi rozwiązanie, to też sobie coś takiego zmajstruję :)
OK'i... szczerze to też jesem ciekawy ;] To podam mój zestaw, i za 2-3
tygodnie się odezwę:
2x AC Arctic Fan Pro TC (I na dole zasysa; 2 u góry wyciąga)
1x filtr powietrza z odkurzacza (wentyl I) ... zobaczymy jak to wyjdzie
;] I mam jeszcze ptanko. Czy te wentylatory da się zmusioć do pracy na
100% możliwości? Ich przediał to 1000-2500 a mam wrazenie ze RPM
oscyluje cos kolo tej dolnej granicy ;/ Dokładnych wyników nie znam...
bo MOBO ich niew wykrywa. Ma ktoś pomysł? Pozdrawiam.

--
<!--
// WindowsMen