Re: Barton vs. Sempron

Autor: WindowsMen <kuri.ZrÓb.CoS.Z.tYm_at_op.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 20:54:30 MET

Andrea napisał(a):
> No ja akurat cyrkulację mam niezłą - z tyłu wentyl CoolerMaster 2500rpm,
> z przodu też, tylko z sensorem termicznym (ma zwykle koło 1600rpm),
> kabelki poupinane i poukładane żeby nie przeszkadzały. Cooler procesora
> na 2/3 gwizdka.
Mam pytanko... czy jest sens zakładać filtr od odkurzacza na wentyl,
który... zasysa powietrze do środka??? Właśnie taki zamontowałem na dole
obudowy co ma wciagac powietrze... brudne powietrze ;/ Wiadomo syf
predzej czy poxniej i tak sie zrobi ale czy taki filtr naprawde
pomoże??? POzdrawiam.

P.S.
Drugi wentyl "u góry" co wyciaga ciepłe pow. z wew.

--
<!--
// WindowsMen