Re: AMD64 - czy już kupować???

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 20:06:54 MET

ggs <ggs_@_konto.pl> wrote:

> Owszem to fakt bezsporny ze temperatura Prescotow nie wyglada
> najlepiej. Ale pomyslcie co by bylo przy braku technologii Cool&Quiet
> w A64 (choc ta - przyznam - robi wrazenie).

Eeeee tam, te wszystkie technologie działają na zasadzie wyłączania pewnych,
zbednych w danej chwili elementów CPU. Natomiast praktycznie nie daja
efektów przy pełnym obciążeniu ("w stresie"). I to Intel ma lepsza
technologie oszczedzania, natomiast problemy z ciepłem dla Intela zaczynaja
sie w własnie stresie. Procesory AMD zuzywaja mniej energi _w_ _stresie_
ponieważ technologia rozciagania krzemu dla procesu 0.09um, stosowana przez
AMD, jest dalece bardziej skuteczna od Intelowskiej.

--
pozdrawiam
      Mikolaj