Re: Barton vs. Sempron

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 19:41:21 MET

Gdzieś w okolicy 07.03.2005, około 17:29:16 godziny, osoba znana nam jako
Andrea napisała:

> Co do temperatur, to jakbyś się uzewnętrznił jeszcze jaki Barton i jaki
> Sempron, to może by się dało odpowiedzieć - niestety, szklana kula mi się
> zawiesiła (problem z zasilaczem, hehe) i nici z tego.

Przesadzasz, ja wiem dokładnie. Temperatura obu procesorów wacha się
pomiędzy 18-22 stopnie przy wyłączonym komputerze (temperatura otoczenia) a
120 stopni kiedy to z jądra unosi się siwy dym.

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!