Re: Jaka mysz?

Autor: ToYKiLLaS <toykillas_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 18:45:50 MET

Użytkownik " Shreek" <pulikow-SP@M-poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d0i1hk$8kt$1@news.onet.pl...
Tą polecam ale ten model poręczniejszy srodkowy przycisk -
Mam taką i jestem bardzo zadowolony. Jedyny minus to że trzeba dokupić
lepsze akumulatorki bo te standardowe wytrzymują krótko.

tą odradzam poniewaz czasami kursor ucieka, miałem z nią tylko problemy,
próbowałem wszystkiego różne kolory podkładek, zmiany czułości i efekt ten
sam, ale to chyba wada tych tańszych optyków od Logitecha

brak opinii

pozdrawiam

ToYKiLLaS Company, Inc