Re: Wymuszenie 5.1 na mp3

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 18:32:44 MET

Użytkownik "pomidoor" zapodal:

> Mam jeszcze takie pytanie odnosnie odtwarzania DVD.
> Czy jest potrzebne jakies specjalne podlaczenie DVD z karta dzwiekowa aby
> grała muzyka 5.1 ??

raczej nie ja nie mam a gra mi zarowno z DVD RW jak i DVD ale w razie czego
wejdz w menadzera urzadzen i zaznacz we wlasciwosciach napedu "wlacz
cyfrowe odtwarzanie dzwieku"
tzn jak masz kabel np dodany do napedy to mozesz go cyfrowo podlaczyc pod
2ZS o ile masz wyjscie cyfrowe na napedzie analogowe zawsze przewaznie sa

 Problem zaczyna sie w
> odtwarzaniu DVD bo jak film leci to w info widze ze jest podawany dzwiek
> na 6 kanałów ale graja tylko 3 (a z wymuszeniem wszytkie) ale ja chce to
> 5.1 w DVD !!!! :(

hmm a jakiego playera DVD uzywasz ? ja mam power DVD w ustawieniach ustawiam
normalnie ilosc glosnikow i robi mi normalnie 5.1 filmy i co wazne jest to
niezalezne od ustawienia w konsoli EAX moge tam wylaczyc CMSS i dalej bedzie
5.1 w dvd takze tu nie ma powiazanie a moze poprostu miales jakies DVD w
formacie Dolby Digital 2.0 ??

---------
pozdrawiam
Calme