Re: [NTG] IE

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 16:42:33 MET

"piku" <mp@piku.pl> wrote in message news:slrnd2n4mg.q3.mp@darkstar.example.net...
> Fanatycznym? Nie ;).
> Zwykle nie interesuje mnie co używa osoba do przeglądania sieci jesli
> nie dzieli ze mną komputera. Podałem 1 przykład na zacofanie IE, który
> Ty odbierasz jako jego zaletę. Czytając wcześniejsze Twoje posty w tym
> wątku nie miałem nawet nadziei, że zmienisz zdanie ;). Mam nadzieję, że
> newbie nie wezmą Twoich argumentów poważnie.
> Jestem już wystarczająco dorosły by nie przejmować się stronami nie
> potrafiącymi wyświetlić zawartości w innych przeglądarkach niż IE.
> Poziom strony na który składa się też jej kod świadczy o podejściu
> [...]

Zawsze możesz sobie tłumaczyć, że Twoja przeglądarka nie pokazuje
dobrze tylko tych witryn, których nie chciałbyś oglądać...
Ja jednak oczekuje od przeglądarki aby dała mi szansę wyboru.
Nie każdy kto ma coś w sieci do powiedzenia jest super webmasterem
i nie każda wartościowa witryna jest ideealnie i profesjonalnie
wykonana... Jeśli miałbym stracić szansę oglądania takich witryny
tylko dlatego że snobuję się na produkt według kryterium Nie-MS
to ja wolę używać IE i widzieć praktycznie wszystkie witryny...
Ale Ty sobie tłumacz jak chcesz wady swojej przeglądarki...
W końcu istotne jest to abyś to Ty spał spokojnie w nocy :-)