Re: Estetyczna obudowa za 200-300 zł?

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 15:51:27 MET

Użytkownik "Konrad Palczynski" zapodal

> Poszukuję niedrogiej (200-300zł), estetycznej obudowy. Bez zasilacza.
> Najlepiej tool-free. Z niewielką ilością plastiku. Na razie mam na oku
> CoolerMaster Cavalier 3. Szkoda że ma tak dziwnie umieszczone porty (po
> bokach obudowy) i zasilacz wypychający powietrze, a nie wciągający (można
> by założyć filtr kurzu).

proponuje posiadana przez siebie obudowe aluminiowa "tool - free" bez
zasilacza z dwoma cichymi coolerami nawiewajacymi na dole zaslonietymi
filtrem
obudowa dokladnie to Mercury KOB07 - cala z lekkiego aluminium o
klasycznym estetycznym wygladzie http://www.idg.pl/news/70021/100.html

bardzo wygodny montaz wyjmowalny koszyczek na FDD na dole koszyk na HDD z 2
coolerami nawiewejacymi wyjmowalny koszyczek z filtrem przed coolerami nie
wpada w rezonans gumowe podkladki duze dobrze tlumiace wibracje w srodku
wszystkie ostre czesci zabezpieczone plastykowymi oslonkami
cena okolo 240 zl z 2 letnia gwarancja - boczne scianki i tunel na zasilacz
"tool-free"
ogolnie polecam jestem jak narazie bardzio z niej zadowolony :)_
ps. aluminium robi swoje - temp wew jest b przyzwoita - coolerki schladzaja
dysk tez elegancko takze maks po paru godzinach mielenia ma gora 26-27
stopni (120caviar)

---------
pozdrawiam
Calme