wifi :(

Autor: szogun <szikaka_usun_to_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 15:06:13 MET

Witam i przepraszam jesli NTG wydaje mi sie ze to kwestia raczej calego
sprzetu niz sieci.
No wiec mam karte na rtl8180 i w sumie moze byc jednak jak wylaczam
lutownice czesto generuuja sie jakies zaklocenia i komp sie resetuje pomaga
mu wyjecie zasilania i wlaczenie, jednak wtedy wifi juz nie dziala tj, karta
niby normalnie dziala ale nie listuje mi zadnych AP. :(
zazwyczaj wtedy pomaga zmiana slota w kttorym siedzi na innym, ostatnio
jednak nie byle resetu a karta po wlaczeniu komputera nie chcce dzialac :(

stalo sie to po tym jak podlaczylem do niej UPS'a celem wlasnie eliminacji
zaklocen i spadkoww napiec jednak wlasnie po podlaczeniu tego ups'a okazuje
sie ze karta nie wstaje :( objawy jak wyzej jednak nie pomaga zmiiana slotu
:(

czy ktos spotkal sie z podobnym problemem??
bylbym wdzieczny za wszelkie info w temacie i jeszcze raz sorko jestli NTG

pozdr.
szogun