Audigy 2 Value - problemy z instalacja pod win98

Autor: Piotr <piotr_at_studioplus.com.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 13:50:11 MET

Witam serdecznie
Mam nastepujący problem z zainstalowaniem w/w karty pod win98, montuję
kartę do komputera, uruchamiam komputer, system wykrywa kartę prosi o
sterowniki, oczywiscie uruchamiam program instalacyjny drivery,
sterowniki się ładują, niby wszystko ok. Ale karta nie działa, w
menadżerze urządzeń karta oznaczona jako urządzenie niedziałające, lub
błedne sterowniki.

No dobra może mam złą płytę, sciągam drivery z sieci uruchamiam program
instalacyjny i dostaję idiotyczny komunikat, że karty nie ma,
ewentualnie mam zrobić upgrade do systemu win ME.

Próbowałem instalować na 2 różnych komputerach z takim samym miernym
skutkiem :(

Natomiast instalacja pod win XP przebiega bez zarzutu

Dzieki za wszelkie sugestie, które pomogą mi uruchomić to diabelstwo.

Piotr