Problem z drukawką (letko off-topic)

Autor: Sławek <slawek_at_dev.null>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 13:32:58 MET

No bo nie ma grupy pl.comp.drukarki, i choć drukarka to nie pecet, to może
ktoś z Was zna odpowiedź?

Jak wlewa się tusz czarny do kartridge "56" HP, to do serii drukarek
Photosmart, to sterowniki potem dalej się upierają że jest pusty, choć
drukuje itd.

Jest w tam jakiś chip czy cuś takiego? Co trzeba zresetować, aby pokazywało
prawidłowy poziom tuszu po napełnieniu? A może wystarcza raz jeszcze zrobić
kalibrację kolorów?

TIA

PS. A ja tam mam dalej HP DJ500C, i wlewam do niej atrament 4001 do
wiecznych piór. I to się nie chce zepsuć, więc mam mało DPI, ale się
przyzwyczaiłem do drukarki (i do jej sterowników), więc na razie nie
zmieniam na "coś lepszego".