Re: Identyfikacja procesora x86 Family 6 Model 8 Stepping 3

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 13:27:11 MET

Andrzej Litewka <andx3wytnij@poczta.onet.pl> wrote:
> Nie mam przed sobą tego procesora (sprawa załatwiana na odległość), ale ktoś
> mi podał, że system go indentyfikuje jako "x86 Family 6 Model 8 Stepping 3"
> Czy to pełna nazwa?

nie - to dane zwracane przez instrukcje cpuid, odpowiadaja one
procesorom coppermine cB0... to moze byc pentium 3 lub celeron:

przykladowy p3:
http://processorfinder.intel.com/scripts/details.asp?sSpec=SL3XH
(zreszta ze zle podana czestotliwoscia l2)

przykladowy celeron:
http://processorfinder.intel.com/scripts/details.asp?sSpec=SL3W7

popatrz na rubryke cpuid - 683 to wlasnie family 6, model 8, stepping 3...

--
pozdrowienia,
shadow