Re: Jaka karta graf?

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 13:16:26 MET

Użytkownik "Marcin" zapodal:

> Witam ,nosze sie z zamiarem kupna nowej karty graficznej. Obecnie mam GF
> FX
> 5200 ale jest ona dla mnie wystarczajaca. Zalezy mi na czyms co dalo by
> widoczne efkty w grach (GTA VC itp.) Cena karty nie powinna przekroczyc
> 400
> zl-500 zl (najlepiej dolny pulap cenowy ). Co mozecie polecic do ww ceny?
> Dotychczasowa konf kompa to:
> Celeron 2,4/2,8
> Ram 2x 256 MB
> GF FX 5200

w takiej cenie polecalbym Radeona 9700pro za około 485 PLN tylko nie wiem
jak Celek bedzie z nim wspolgral ale powinno byc ok - w kazdym badz razie
roznica w wydajnosci z GF FX 5200 bedzie duza i odczuwalna

zobacz sobie tutaj zestawienia kart graficznych
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.htm
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/skala_wydajnosci.html
powinno Ci pomoc to przy wyborze ale jak mowie w tej cenie wydaje mi sie, ze
Radek 9700pro bylby najrozsadniejszym wyborem

---------
pozdrawiam
Calme