Re: Logitech 2.1 - Z-3 a Z-3e

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 13:02:34 MET

Użytkownik "Oskar" zapodal:

> Szukam dobrych głośników 2.1.
> Miałem kiedyś takie jedne z tańszych creativa, grały ładnie
> ale to nie było to. Teraz zastanawiam się na trochę droższymi
> Logitecha i prawie się zdecydowałem, chodzi o model Z-3.
> Ale nie moge wybrać pomiędzy:
> http://logitech.proline.pl/logitech.php?prodid=4c4f475f322e315f5a2d33455f424c41434b
> http://logitech.proline.pl/logitech.php?prodid=4c4f475f322e315f5a2d33
>
> Będę wdzięczny za wszelkie opinie!
>
> Tylko błagam nie piszcie o modelu X-230 bo go ma mój kumpel
> i przy głośniejszej muzie potrafi strasznie wpaść w rezonanse.

A ja z innej pilki :) a moze zastanow sie nad zestawem firmy BOSE 2.1
Companion 3 albo czymś z oferty firmy Klips ??

http://www.klipsch.com/
http://www.klipsch.com/product/list.aspx?line=1805&type=All
http://www.bose.pl
http://www.bose.pl/sm_5.php

Np Companion 3 składa się z subwoofera oraz 2 głośników satelitarnych -
głośnik niskotonowy ma średnicę 13cm i dysponuje mocą 60W a w satelitach
głośniki mają wielkość 5cm i moc 18W każdy. Łączna moc zestawu wynosi 98W a
ponadto oferuje on technologię TrueSpace, mającą poprawić wrażenie
stereofonii. Do zestawu dołączany jest także kablowy pilot Control Pod,
oferujący regulację głośności, wyjście słuchawkowe oraz wejście audio dla
dodatkowego urządzenia.
Slyszalem zarowno Logitecha te modele, ktore podales jak i Klipsha zestaw
(dokladnie - ProMedia GMX A-2.1 ) kupiony w MM w Niemczech - i nie ma wg
mnie co porownywac nawet...oczywiscie na korzysc Klipsha - Bose osobiscie
nie sluchalem malych zestawow ale tutaj tez raczej nie bedziesz zawiedziony
:)

pozdrawiam
Calme