nagrywanie dzwieku w locie z zewnetrznego zrodla

Autor: KaTe <knajpen_teroristen_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 11:49:14 MET

witam

chodzi mi po glowie ostatnio taki pomysl. chcialbym nagrac dzwiek z
zewnetrznego zrodla - najprawdopodobniej miskera (nagranie wystepu zespolu z
pozniejszym nagraniem na plytke), chodzi mi o sam dzwiek. tylko nie bardzo
wiem od czego zaczac.

ze strony kapeli sprzet jest profesjonalny ale zastanawiam sie czy mozliwe
jest chociaz "pol-profesjonalne" tego typu nagranie przy uzyciu domowego
komputera.

beda potrzebne jakies wejscia audio, byc moze cyfrowe. czy jakas karta
dzwiekowa rozwiazuje ten problem? czy ktos z Was probowal juz czegos
takiego? od czego zaczac i gdzie ewentualnie poszukac? za wszelkie wskazowki
bede wdzieczny.

pozdrawiam
KT