Re: Liteon DVD/CD RW SOHW 1673S

Autor: Alex <a.kamieniarz_at_poczta.fm>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 10:41:21 MET

> Konfiguracja: Plyta Gigabyte GA-7VA, Athlon XP 2000+, HDD WD Caviar 120GB.
> Kupilem niedawno ta nagrywarke i mam problem, podczas instalacji Windowsa
> XP
> wyrzuca bledy odczytu plyty CD. Dodam ze probowalem na dwoch roznych
> kopiach. Stara nagrywarka CD instaluje go bez problemu.
>
> Co o tym myslicie, moze ktos ma podobne doswiadczenia, jakies pomysly?

no ja mam wielkie doswiadczenia z ta nagrywarka i windowsem bo probowalem
zainstalowac na 2 egzeplarzach tej nagrywarki system i pokolei probowalem
zwykly xp, xp sp1 , xpsp2 i po 3 dniach i roznych konfiguracjach sie udalo
oto pare rozwiazan ktore moga pomoc
albo umiescic dysk na jednej tasmie nagrywarke na drugiej oba urzadzenia
niech beda master w tej konfiguracji udalo mi sie tylko raz system
zainstalowac ale udalo

inne rozwiaznie to oba urzadzenia na jednej tasmie i nagrywarka jako master
po instalacji odpinasz nagrywarke i dajesz ja na inna wywalsz w menadzerze
urzadzen ide i restartuejsz po uruchomieniu powinno sie wszystko dobrze
ustawic znaczy i dysk i nagrywarka beda na udma bo po instalacji jest tak ze
dysk jest na pio a nagrywarka na udma

problemy te wszystkie sie dzialy mi na plytach z chipsetem via firmy msi
zarowno k6v jak i kt880
jako ze masz plyte via mysle ze tu jest problem pogrzebany zanczy kontrorer
ide na via jest nie dopracowany i dopiero po wrzuceniu najnowszych
sterownikow via wszystko chodzi oki