Re: epox8rda3i i pamieci

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 01:25:18 MET

Rafal <r.wronski@os.pl> wrote:

> czy epox 8rda3I wraz z bartonem 2500xp bedzie zgodny z pamięciami
> DDRAM 512MB PC500 HARD-CORE (KINGMAX)

            A dlaczego mialyby nie ruszyc. Z ta plyta czasami gryzly sie Elixiry,
z innymi gryzacymi sie nie spotkalem.

> tzn chodzi mi o to czy te pamieci ruszą na tym zestawie jako ddr
> 400mhz, zamierzam drugi komp krecic zrobic z bartka magistrali ze 166
> na 200mhz i tylko chce wiedziec czy te pamieci wykryje czy bedzie ok

            Kazde pamieci SDRAM mozesz puscic z nizszym taktowaniem. Dodatkowo
dziki temu bardziej agresywnie mozesz ustawic timingi, co w przypadku
architektury K7 ma duze znaczenie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938